May 26, 2015

Journey to Tokyo Japan

Assalamualaikum..

Salah satu cita-cita aku ialah teringin sangat-sangat nak travel oversea.. Aku start ada perasaan macam tu tahun lepas.. Time kawan korea aku, sarah cite dia dah pergi merata dan umur baru 20-21 tahun, sangatla buat aku rasa cemburu.. Dia pernah stay us 3 bulan untuk belajar english.. Asalnya nak jalan-jalan, tiba-tiba ada kawan ajak belajar dia join.. Subhanallah adventure sangat

Alhamdulillah, Allah maha kaya dan sangat penyayang pada makhluknya.. Ada rezeki nak berjalan jauh sikit.. Nikmat mana yang ingin aku dustakan.. Thank you Allah.. Sebulan lepas trip aku ke bangkok, group office aku terpilih untuk program lawatan ke luar negara.. Tujuan lawatan ni ialah untuk belajar budaya luar dan buat networking simple2 dengan universiti luar.. Asalnya kami pilih korea tapi dimaklumkan dah tak dibenarkan ke korea sebab last year dah ramai sangat ke sana.. Sedih jugala, but Allah know the best.. Akhirnya ke jepun menjadi pilihan kami..

Serius rasa macam mimpi.. Few photos sebagai appetizer.. Insyaallah pengalaman penuh aku share lepas entry bangkok setel..

 


Alhamdulillah alhamdulilah alhamdulillah.. 

1 comment:

Liyana said...

bestnye.. time bujang ni la best bejalan dgn kawan2 kan :)