Jun 6, 2011

Pernikahan kawan baik aku time UTM zaman belajar dahulu kala ialah pada 4 Jun 2011 (fuhhh)

Assalamualaikum..

2 hari ni weekend aku ialah sangat penuh..meraikan kawan baik aku yang dah bertukar status..sedih plak bila sebut macam tu..kawan memang akan kawan sampai bile-bile tapi bila da kahwin of coz la time huha huha da berkurangan..eh tak berkmakna aku tak hepi tau untuk Anis (kawan aku da kawin)..cuma macam rasa kehilangan sedikit je..(sedih owh rupanye tengok kawan nikah)..

Plannya hari Sabtu, 4 Jun kami ialah akan berkumpul dekar rumah Huda since rumah Huda dekat dengan dewan tempat Anis Nikah..Anis ialah akan diijabkabulkan dekat Dewan Perdana,yang Felda punya..aku baru tau tu ialah Felda..selama-lama ni aku ingat tu UTM..batal sangat aku ni..area Anis nikah ialah aku biasa tengok sebab dolu dolu zaman hingusan aku ialah duduk Dato’ Keramat dekat 10 tahun jugakla..sepatutnya pukul 9 semua orang da sampai dan da gerak sebab Anis akan nikah kul 9.30 pagi..awalkan..korang bayangkan aku bangun kul 7 dan kuar rumah pukul 8 ketika hari SABTU...owhhh..struggle jugakla aku nak bangun..okeh,kitorang rush gile sebab da lambat dan takut miss Anis punya BIG DAY..

Alhamdulillah sempat jugak kitorang sampai..time sampai Kalut (Anis punya husband) da duduk ngadap ayah Anis..
P1010880
Time ni aku tegur Anis nak bagitau kitorang da sampai..yang sebelah Anis ialah CIk Ain aka pengapit aka best buddy Anis..
P1010883
Jurunikah (eh ni kan nama panggilan dia) bertanyakan Anis (ewah) sama ada bersetuju atau tidak untuk dinikahkan..time ni sedih owh (asik sedih plak je) bila dia kata Anis tidak lagi dibawah tanggungjawab bapa..Anis akan menjadi tanggungjawab En Suami selepas ni..sayu je bila dengar..
P1010885
Gambar-gambar saat-saat Anis masih seorang Cik
P1010892
Awat muka cik Ain tu..
P1010895P1010896P1010901
Alhamdullillah dengan sekali lafaz Anis telah selamat menjadi isteri Kalut..I’m happy for you Anis..aku akan selalu doakan hubungan kamu suami isteri berkekalan hingga akhir hayat..
P1010902
Ijab dan kabul dilafazkan..
Anis Nikah
Anis Nikah1
Anis dan kawan-kawan yang sentiasa bahagia melihat kamu bahagia..

Dalam pukul 10 lebih da selesai majlis..jurunikah tu pon takde tazkirah lama-lama sebab ada 2 lagi pasangan yang nak dinikahkan..cuti sekolah kan musim semua orang kahwin..next gambar ialah gambar Anis dan Kalut di pelamin..cantik owh pelamin diorang..simple but nice je..aku sukala..gambar sangat banyak..rasa sayang plak kalo letak sikit-sikit sebab semua pon cantik..tak tau nak pilih mana yang best..
Anis Nikah2Anis Nikah3Anis Nikah4Anis Nikah5Anis Nikah6Anis Nikah7Anis Nikah8Anis Nikah9

Okeh..tak larat da nak letak gambar..next entry nanti baru ada gambar kami bergedik sesama sendiri dan dengan pengantin..

Yana Sayang Kamu!

No comments: