Feb 12, 2019

New Resolution

Assalamualaikum..

Hasil dari emosi berkecamuk semalam, aku letak target baru untuk diri sendiri.. talk less about other people, as i hate it so much when people talked about myself without my concern.. nampak, bila marah je nak speaking.. pedulik grammar semua kan.. aku perasan environment kita buat kita always love to talks about other people.. good things or bad things.. 

aku rasa aku orangnya agak tertutup.. walaupun ada blog, yang aku share itu ialah yang ditapis dan yang aku willingly shared.. no problem.. but aku tak pernah disclose pun pasal blog.. yang tau tu taula.. aku blogger suam-suam kuku.. update ikut hati.. yang buat aku frust ialah bila aku share cerita dekat orang yang aku percaya, then aku dengar cerita tu dari orang lain pulak.. like seriously.. memangla aku tak suruh rahsiakan tapi perlu ke cerita dekat orang lain.. benda ni buat aku fikir balik, yela.. kadang-kadang aku pun gitu.. kita tercerita tanpa sedar.. memangla perkara yang diceritakan tu bukan isu besar, tapi it makes me feel uncomfortable.. unsorting feeling..

So, resolusi aku ialah to talk less about other people.. since im not comfortable dengar orang bercerita tentang aku.. cherish our own moments.. yeah, thats all.. lama pulak tak tulis blog benda-benda gini.. dahsyat pusingan emosi aku kali ni..


1 comment:

Ann Ishak said...

understood the feeling too sebab saya pun not too open on my entry