Feb 19, 2012

Avillion Admiral Cove, Port Dickson-The View

Assalamualaikum..

Selamat berhujung minggu! Aku on da way tunggu umi aku balik kelas Haji..da janji nak ikut umi g kenduri kawin..alang-alang menunggu, teringat plak dekat blog..da lama tak cerita tentang kehidupan dekat sini..oh ye, blog aku da setahun pada 2.2 aritu..aku ingat tarikh tu tapi punyala malas nak up cerita besday blog..lagi-lagi time tu tengah berkursus..lagila memang takde mood..HEPI BESDAY blog!soryla kalo tuanmu ni kadang-kadang je jenguk..oraito, nak share gambar-gambar ketika aku menguruskan kursus dekat Avillion..adalah dalam 3 hari jugak kat sini..terkubur impian aku nak swimming dekat sini..tak sempat owh, bajet petang-petang macam free,sekali memang tak free langsung..takpela, maybe akan ada next time kan..

DSC_0045
Testing shot by Rajes..kami iaitu Anor, Rajes dan aku yang jadik sekretariat..agak semput jugakla, terutama bila time-time ada problem..but it’s a learning process kan..entah hapela aku membebel ni..kompius dengan diri sendiri..

DSC_0075
Antara perkara yang aku buat time depa kursus, baca novel..kadang-kadang menghadap internet je pon boleh tahan bosan jugak kan..ni ialah buku Mai..karya suami kepada Fatimah Syarha..oh ye, Dr Farhan ni ada kuar novel baru..ila da beli, kitorang kat rumah tengah que turn nak baca..

DSC_0154
Ini ialah team lecturer-lecturer yang berkursus selama 2 minggu..eh tapi kat Avillion ni 3 hari je..Alhamdulillah semua da abes..lega sungguh-sungguh

Hari terakhir di sini kami ambil kesempatan untuk bergambar..nasib Kak Seha, official photog opis ada time last day..bolehla request untuk bergambar kan..DSC_0249DSC_0257
Subhanallah..viewnya cantik yang amat..pencahayaan semuladi memang sangat ohsom kan..Laut dan kolam sebelah-sebelah je..agak-agak puas da terjun kolam, terjunla laut plak lepas tu..kalau berani la..ekekeke

DSC_0256DSC_0259
Kapal-kapal yang berlabuh disini..eh tapi kapal yang nama Matahari ni 3 hari aku kat sini memang tiga-tiga hari tak bergerak pon..aku rasa maybe fuction dia ialah dekat tepian-tepian ni je..tak taula kot-kot tengah malam dia gerak..eh tapi tengah malam pon aku tengok dia ada je terdampar dekat situ..

DSC_0260
Kolam yang dicita-citakan untuk nak mandi..tapi segan jugak sebenarnye nak mandi dekat sini..tengah-tengah alam antara café dan bilik..maunye tak segan orang duk berulang-alik makan nampak kita tengah berendam..kalo petang-petang maybe okla kan..

DSC_0270
Bilik penginapan aku..view yang mengadap sini memang ohsomm!!

DSC_0243
Sudah mahu pulang..dekat pukul 3 petang jugak rasanye kami beransur pulang pada 10.2 yang lalu..babai PD,kapan mau ketemu lagi ya..

S.A.H.A.B.A.T,andai aku khifaf di dalam penulisan,tegurla aku!
Yana Kama

No comments: