Feb 9, 2012

Bila pukul 12 malam menjelma

Assalamualaikum..

Lama tak bersiaran..rindu sungguh-sungguh nak menulis..aku bersiaran dari PD..2nd week duk menjadik sekretariat untuk event opis aku..eh tapi dekat PD dari semalam, untuk minggu sebelum ni dalam area UPM ajo..AKu da ala-ala blur-blur alam sebenarnya..maklumla,aku kan ratu katil..asal nampak katil je nak tido..still lagi mata terbuka diwaktu ini sebab ada lagi paserta yang tak abes discussion..kalo aku pon da ala-ala bateri nak kong depa ni lagikla kan, duk memerah idea lebih memenatkan dari lari 2km..eh yeke?kalo aku lari 2km lagi penat kot..haha, memang spesies sayang lemak sungguh aku ni..

Aku di PD duduk dekat Avillion Admiral Cove..tak silap aku ni kali ketiga aku p sini..aku suka view dia, memang indah..tapi ada sedikit bad experience setakat yang aku kursus hari ni..internetnye Problem..kulit muka memang tebal tahap maksima sebab segan dekat Fasi ni haa..dekat pensyarah-pensyarah ni still boleh tolerate lagi tapi bila buat program dengan orang luar ni,omangaihhh..sogan sungguh bila ada problem macam ni..Moga-moga dipermudahkan urusan di esok hari..Amin
07022012100
Tempting kan..urghhhh, lagi tempting bila da pukul 12..aku ada ajak umi dan adik-adik aku pergi..tapi masing-masing pon kerja..Aki pon da start praktikal arini..katanya dia da mula rasa blur..aku roger Adi tadik, rugi-rugi takde dekat rumah..tak dapat tengok muka menggelabah pakcik tu..

07022012102
View yang aku duk borak dari tadi..segan kot kalo aku nak gantung baju dekat sini..malu i nak tunjuk baju dekat kapal besar tu..hehe

07022012101
Demm awesome kan..petang-petang aku suka termenung dekat sini..tapi tak lama sangat boleh termenung..risau plak lama-lama dekat bilik termenung..hehe

08022012104
08022012107 
Antara view yang sempat aku capture guna kamera hp dengan edit2 serba sedikit..aku ada amik dengan kamera opis jugak, kalo dan nanti aku upload..

Masih mengira detik untuk mereka siap..da memang bukan Cinderella da la aku ni..da tak seswai sebab da terlebih sangat dari pukul 12..mungkin aku lagik seswai jadik Sleeping Beauty..wink wink..haha, gudnite!

S.A.H.A.B.A.T,andai aku khifaf di dalam penulisan,tegurla aku!
Yana Kama

2 comments:

hyazz said...

bess nye PD..teringat zaman Dolu dolu...huwaaa

echa takashimaya said...

PD...lamanya dah tak pergi sana.dulu hari hari tgk pantai.hehe.