Monday, December 31, 2012

Boikot Produk Israel dan Produk syarikat yang menyokong Israel..Selamatkan saudara kita di Palestin

Assalamualaikum..

Terbaca post kawan di FB..menurutnya, dulu-dulu zaman U kita rajin boikot produk-produk Yahudi/ Israel..bila da keje ni tiba-tiba terus lupa nak boikot..aahla, benda yang sama jugak jadik dekat aku..so kawan-kawan, aku sharekan gambar antara produk-produk Yahudi yang patut kita boikot..tak mampu semua kita buat sikit-sikit, sebab aku admit aku pon banyak guna produk Israel ni..kalau boleh janganla kita ada tanggapan, kalo aku buat pon takde efek apa-apa dekat Israel pon, banyak lagi orang yang sanggup beli produk diorang’..jangan macam tu ye, Allah tak tanya kita sama ada kita buat tu berjaya atau tak, tapi soalan yang sebenarnya apa yang kita dah buat untuk menghalang keganasan Israel pada saudara kita..Insyaallah, kita cuba sama-sama untuk boikot!




S.A.H.A.B.A.T,andai aku khifaf di dalam penulisan,tegurla aku!
Yana Kama

Saturday, December 1, 2012

Mengenal Ayat-ayat Cinta

Assalamualaikum..
Kelas Tahsin/ Pengajian Al-Quran

*Untuk semua kelas boleh walk in. Daftar ketika masuk kelas sahaja..
 
Bagaimana mungkin kita mengaku bahawa Allah adalah tuhan kita tetapi kita tidak mengenal kalam Dia Yang tercinta..Yok sama-sama saudaraku dunia dan akhirat..Moga dipermudahkan niat kita untuk belajar..Kalau ada yang tahu kelas ditempat lain pon boleh bagitau dekat komen..insyaallah nanti kongsikan untuk hikmah bersama..
 
PS: Sama-sama mencari dan terus mencari Cinta-Nya