Monday, December 31, 2012

Boikot Produk Israel dan Produk syarikat yang menyokong Israel..Selamatkan saudara kita di Palestin

Assalamualaikum..

Terbaca post kawan di FB..menurutnya, dulu-dulu zaman U kita rajin boikot produk-produk Yahudi/ Israel..bila da keje ni tiba-tiba terus lupa nak boikot..aahla, benda yang sama jugak jadik dekat aku..so kawan-kawan, aku sharekan gambar antara produk-produk Yahudi yang patut kita boikot..tak mampu semua kita buat sikit-sikit, sebab aku admit aku pon banyak guna produk Israel ni..kalau boleh janganla kita ada tanggapan, kalo aku buat pon takde efek apa-apa dekat Israel pon, banyak lagi orang yang sanggup beli produk diorang’..jangan macam tu ye, Allah tak tanya kita sama ada kita buat tu berjaya atau tak, tapi soalan yang sebenarnya apa yang kita dah buat untuk menghalang keganasan Israel pada saudara kita..Insyaallah, kita cuba sama-sama untuk boikot!




S.A.H.A.B.A.T,andai aku khifaf di dalam penulisan,tegurla aku!
Yana Kama

3 comments:

echa takashimaya said...

90% product dekat malaysia dari sana.ishk.susah susah.hmm.

Qhaifa Nur said...

jangan beli...
byk pilihan lain.....

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...