Mar 6, 2018

YaYa Take Iran ~ Fourth Day: Hotel Lagi

Assalamualaikum..

Mari kita tengok ada apa dengan hari keempat.. oh, hari keempat memang tak kemana-mana.. full training di hotel.. siapa cakap time training takde ambil gambar.. ini yana yati la.. hehehe, pantang ada masa terluang dan view cun, pasti kami ada gambar nak ambil..

Pagi hari keempat cahaya matahari sangat awesome.. kami ambil lagi gambar di tempat yang sama.. ye tempat yang sama.. eh tempat sama pun, kalau baju lain gambarnya dah kira gambar lain.. ke korang pun tak faham apsal asik ambil gambar tempat tu.. hehehe, aku rasa peserta lain pun pelik awat kitorang asik ambil gambar.. takpela, sebab dah suka view kan.. 


Di reman subuh.. of course view sebenar masyaAllah lagi cantik dari ni..


waktu solat di Gilan, Iran


breakfast hari keempat.. nampak tak dah tak makan banyak sangat.. untuk hari hujung-hujung favourite aku ialah roti perancis letak butter gula.. perghh sangat..


view yang tak pernah menjemukan mata






saje letak banyak gambar.. nak bagi korang idea angle nak ambil gambar.. hahahaha, bajet pro sangat kan





banyak kan gambar.. ni pun dah tapis ok.. kalau tak pakai penapis coway lagi cemuih korang tengok gambar.. hehehe, i olls tak update gambar dekat FB.. jadi di blog sahaja adalah tempat den update online.. boleh jadi backup gambar kan.. ok mohla kita masuk kelas, siapa masuk lewat kena nyanyi.. den terer nyanyi dalam kereta je.. 


peneman aku semasa training.. 2 mentos aku bawa..



 
aku ingat dah nama ptotog ni.. Mr Murtaza.. hehehe


serius kan diorang bincang.. hehehe.. ni group gabungan banyak negara time assignment



group malaysia indonesia..


time tengah buat assignment tu diorang bagi kitorang rasa pistachio original.. memang jakunla kejap aku.. besar kot buah dia.. rasa dia lemak-lemak.. sedap juga.. kacang ni kitorang ingat nak singgah beli before balik, sekali cab tu tak bawa pun.. sudahnya kitorang kirim dekat lecturer universiti aku yang memang asal Iran.. yang fresh murah lagi dari yang goreng tapi tak tahan lama la kan.. RM30 ke ek sekilo yang fresh ni.. lupa dah aku.. eh ke dah cerita.. macam dejavu pula rasa time tulis ni hehehehe



Fasa pembukaan kacang dari kiri ke kanan.. yang biasa kita makan ialah versi yang tengah kan.. versi goreng punya.. sebab tu masin-masin sikit..





nampak tak perangai adik aku.. hehehe, sabo je la..


Lunch kami.. rindu pula nasi butter



more cups design..



buah dekat sini memang fresh.. tapi sayang sebab kitorang tak sempat singgah banyak kedai pun.. 


3 Iman.. kalau kakak iman ikut dah jadi 4 iman.. betul-betul banyak iman ni hehehehe


comel kan.. macam biasa aku tak jumpa cili sos.. banyak tomato..



dinner we olls.. syok sangat dapat makan ayam time ni.. banyak juga aku amik... hari keempat ni memang aktiviti santai sangat.. takde g mana-mana.. esok kami ada keluar buat visit ke universiti luar.. jumpa Anil Kapoor inspire.. apa ingat perfume je ke ada inspire hehehe.. hambar plak rasa..



video ucapan happy depavali to tour dear friend, rajes.. aku selalu rasa ruginya pergi kursus time hari cuti umum.. hehehe, aku kan orang rumah.. pantang cuti, confirm nak lepak rumah lama-lama.. ok guys, till we meet again.. momentum baik punya ni..

No comments: