Nov 27, 2019

Dreaming Trip to Korea: Total Cost & Summary all entries

Assalamualaikum..

Ok, aku share total cost untuk aku spend 4 hari di korea.. tapi mungkin ada yang tak masuk juga.. contoh, cab.. kadang ada Sarah bayar, kadang ada aku bayar.. main kira sikit-sikit gitu.. aku masih timbang tara patut ke tak share.. tapi bila fikir balik aku pun suka nak tau kos orang berjalan bila survey blog, so aku share.. aku rasa la, aku belanje ikut yang aku rasa aku mampu.. korea ni aku masih behave.. NZ aku tak behave.. siap pinjam duit orang weh.. hehe.. so here we go..


Hari pertama: Coex Plaza, Yang Good Korean BBQ Lamb, Deoksugung Palace dan Myeondong Street.. total kos boleh tengok dekat bahagian atas sekali...



Hari Kedua: Nandaemon Market dan Myeondong Street


Hari Ketiga: Gyeongbokgung Palace, National Palace Museum of Korea, Hanok Village, Eid Restaurant, Namsan Tower



Hari keempat: Seoul Central Mosque, airport



Detail pecahan spending aku.. apps yang berjasa untuk aku.. Trabee pocket.. kak yam ajar aku time pergi bangkok.. thanks kak yam.. emm, hotel tu boleh jimat lagi.. part shopping tu aku gile dekat stokin.. lepas tu family aku pengumpul tshirt i love.. jadi wajib beli.. ayah aku pun suka tshirt.. aritu aku balik india, aku bagi paper bag.. ayah aku cakap ingat Na bagi tshirt.. bersalah dah aku hehehe.. ni betul betul finale babai korea.. haihhh.. rindu dah ni.. jumpa tahun depan ye.. eh, haha.. korea kena simpan duit lebih sikit.. currency mahal.. tapi mana tau kan, ada rezeki ada jalan lagi.. gitu.. till then..

No comments: