Nov 23, 2019

Nurul Iman Preschool Orientation Day

Assalamualaikum

Sementara tunggu kakak settle orientasi, kita garapkan memori sikit dekat sini.. last month tak salah aku diah tanya aku free tak untuk hantar kakak orientasi.. kakak dah 6 tahun next year, tadi time tengok dia jalan nak masuk kelas pun aku bertenang.. apoo cik yong.. hahaha.. emosi lebih.. bukan aku sorang yang ngikut.. umi dan adik perempuan aku semua ikut.. haha kalau kakak masuk universiti nanti macam manala kan.. pagi tadi senang je dia bangun.. siap lambai dekat aku lagi.. mata pun bulat je.. bagus kakak ni..

time nak daftar tadi

kakak muka dah cuak dan serius.. tapi bagus dia tak nangis.. time beratur tadi pun aku dah start cuak sebab ada budak nangis.. nangis ni kan berjangkit

kami sampai awal, kakak yang first register.. duduk kantin dulu.. kakak dah makan roti dekat rumah, takde plak dia minta nak makan apa-apa


muka senyum banyak lagi time ni..


bila nampak orang dah beratur, kitorang suh kakak beratur.. dia geleng mula-mula hahaha.. tapi dia ikut je la.. dah start serius dah muka dia


dadek ikut juga.. semua bangun awal hari ni

dah hilang senyum dah haha


dah start kelas dah.. haihhh.. besaq sangat dah kakak ni.. 

yang ni time dia nak masuk kelas.. 

simpan sini juga untuk kenangan.. thank you kakak hadir dalam hidup kami.. penyeri, dah la baik.. banyak tolong dan boleh harap sangat.. moga kakak dapat menuntut ilmu sebaiknya dan sentiasa dalam redha Allah.. love you kakak

No comments: