Monday, February 7, 2011

Mood adalah ke laut..


slalu hati tertanya2..dalam hidup ni apa yang kita nak..adakah aku da cukup bsyukur dalam hidup ni..kadang-kadang pernah terdetik rasa malu bila DIA da bagi kita mcm2 tpi kita still minta lagi..kadang2 rase bersalah bila di saat kita bahagia, kita abaikan DIA..tpi bila kita sedih DIA yang kita cari..ampunkan aku YA ALLAH..


kadang2 slalu pelik dgn hati sndiri..tahu bila pilih jalan yg 1 itu hati mmg akan sakit,tpi still jgak nak lalu jalan yg sama2..hati slalu xtau nak pilih jalan yg mana..apa pilihan yg ada..BUNTU..slagi diri kita bergelar manusia,kembalila kepada-NYA..DIA ada jalan-NYA..DIA ada percaturan-NYA sendiri yang terbaik untuk hambanya..bila perlu memilih,apa yang harus dipilih..terus bersama dengan pilihan hati walaupon sakit, atau kehilangan pilihan hati yang masih disayangi..BUNTU..

Hati terdetik:Insyaallah malay ver..damai

Da

-Yana-

3 comments:

Ogy said...

selalunya hati ni degil...dia nk gak buat pilihan yg tau akan menyakitkan...lumrah manusiaa...tp diharapkan...bila berfikir tu utamakan kewarasan logik akal...jgn ikutkan perasaan sgt...mmg amat sukar berperang dgn kemahuan emosi ni...

Fieza79 said...

betul2..selalu nya jln yg kita pilih sll ikut hati je kan...yg akan menyakit kan kita tu la yg kita nk pilih...nape ehh..pelik kan..

Lee-Yan-Naa said...

Kak Gee:aahkan kak..walaupun tau hati akan sakit tapi ttp nak jgak..moga kita dapat petunjuk dari-Nya dalam membuat keputusan..thanks kak gee untuk nasihat :D
Kak Fiza:pelik kan kak..smpi bile2 pon rase xkan faham dgn cik hati ni hehehe