Jun 24, 2011

Ohhhh…she so cute!Hepi Belated Besday to anak sedara Cik Yana!

Assalamualaikum..

Mau sambung ckit cite pasal besday anak kak yus (besday anak Kak yus pon sampai 2 entry,kalo anak sendiri punya besday mau berentry2)..aku belikan hadiah Rabu minggu lalu sebelum tengok KL Gangster..mula2 ala blur nak bagi hape kan..yang pasti mau cari benda pink sebab Kak Yus cakap Adelea sangat minat pink color..cari punya cari akhirnye adalah idea apa nak bagi..aku g ngan Mai..kitorang dua2 naik Sheikh duk pilih barang..barang budak2 sekarang mencabar tol keimanan untuk tak nak beli..nasib baik aku g ngan Mai..adalah sedikit kesedaran..

Aku pass dekat kak yus hadiah  hari Khamis..hari Isnin aku da exited da nak tau Delea berkenan tak dengan hadiah aku..hari Isnin tu Kak Yus bagitau..Delea dari malam Sabtu tu da duk cakap nak bukak hadiah..sampaila hari kejadian besday iaitu hari Sabtu..kata kak yus lagi (macam berita),kehulu hilir dia duk usung..last2 dia nangis nak buka..Kak yus minta dia buka time besday party nanti..akhirnye bukak jugakla..hehehehe CUTE!

gambor delea1
Merah muka nangis..bersungguh2 dia nak bukak kan..aduhhh Delea,comel bangat nih!

P1020659
Muka tak puas hati bila tak dapat bukak..delea delea,awat comel sangat ni (banyak sangat word comel untuk entry nih)

gambor delea2
Lega Cik Yana tengok kamu senyum Delea..Yey,she loveeee my gift!!!!Open-mouthed smile

gambor delea3
ohhh..aku mood exited balik bila tengok hadiah2 tu..

Selamat hari jadi yang ke-6 Delea..Cik Yana sayang Kamu!

Yana Sayang Kamu!

2 comments:

maisarah said...

hee..comel sgt...seb baik die ske...hehe..

Yana Kama said...

hhehehe kan Mai..alamak,tetibe ak neves besday ma da dekat haha