Jun 17, 2011

1st with ThePoplook

Assalamulaikum..

 

Yey..Jumaat..aku still tengah nak packing barang lagi arini..nak share 1st time moment dalam blog aku..1st time apakah..1st time shopping online…tipuuuuuuuu mestila aku selalu kot shopping online..hehehe,ye saya boros..emmm aku nak share kekaguman dengan ThePoplook..sebelum ni selalu baca dekat blog ramai orang beli baju online dekat poplook..antaranya Redmummy,Shea dll..aku da lama usha Poplook ni tapi setakat ni tak pernah lagi la minat..design dia takdokla aku suka sangat..yang aku minat tengok pon selalu maxi dia je..tapi nampak macam panjang..aku kalo beli barang part paling payah sekali adalah nak alter..aduuuiiii,leceh..kadang2 hilang feel nak pakai benda baru..

 

Selalu tengok Shea pakai cun nyeee..aku tak pernah lagi ada Maxi plain..eh adalah 1 warna coklat tapi lengan panjang..takleh nak mix and match dengan cardigan (selalu pandai bagi lalasan untuk diri sendiri)..ntah macammane tah Jumaat  lepas aku tengok pastu terorder (TER la sangat kan)..fuhhh,cant control myself..aku beli maxi warna mustard yang aku memang da usha lama jugakla..berapa kali restock da rasenye Maxi ni..aku order Jumaat pagi..cepatla jugakla (Sangat kot) Poplook reply..aku setel bayar hari yang sama tup2 petang tu da pos…MAK AIIHHHHHHH..gila laju..kagum da aku..

 

Hari Isnin yang penuh debaran (gedik)

 

Tak berdebar pon sebenarnye sebab tak expect dia sampai Isnin..macam biasala bila da sampai rakus tol aku koyak pembalut pos laju..buka2 je terus jatuh cinta sama dia punya packaging..rasa macam beli dekat butik je..1st time ok aku beli online cantik je di balut..kalo biasa plastik..cara packaging kadang2 tanpa sedar boleh pengaruhi mood kita jugak tuk beli lagi..yela,wanita mana tak suka dapat barang orang (walaupon kedai yang buat kira orang jugakla kan) balut cantik2 kan (eceh)..

P1020506

Awesome kan…sayang kot nak koyak (nampak nor ganas)..

 

Dan yang lagi best dia siap ada invois bagai haaa.siap ada returning form kalo tak puas hati dalam masa 7hari..soookaaaaaa ok..aku baru tau Poplook ini dekat Melaka,ingatkan dekat KL..pastu setiap ringgit yang kita beri dia ada bagi point tau..aku beli 74 include dengan postage sekali so aku dapat 74 point..bila point ni ditukar kepada duit dalam RM2lebih aku dapat..best kannnnnn..so kalo beli banyak dapatla nanti beli dengan duit yang redeem je..fuhhhh,best best pon takleh la beli selalu..harganye boleh tahanla..(yeke tak selalu,susah nak percaya diri sendiri bab2 shopping ni)..aku da pakai MAxi dia..nanti nak show off kat blog..akhirnya jawapan dia Maxi dia worth it to buy..tak sebar nak beli color lain..eh tadi bukan ke aku baru cakap tak boleh beli selalu (geleng kepala)

 

P1020507

Invois

 

P1020508

Borang return balik

 

Sukeeee..tryla usha…accessories dia pon cun tapi mahal laa..kalo baju tu bleh la dipertimbangkan lagi..Open-mouthed smile

 

Yana Sayang Kamu!

No comments: