Thursday, October 6, 2011

Tanpa-Nya,we are nothing..

Assalamualaikum..



Di dirimu aku menemukan
Yang mencintaiku
Yang menyayangiku
Di dirimu aku ketakutan
Kau biarkanku
Kau tinggalkanku
Bila kamu tak lagi denganku
Ku tak tahu apa ‘tuk jalani hidupku
Bila memang kau pergi dariku
Ku tak ada lagi di dunia ini
Mengertikah kau siang malamku
Dan tangis tawaku
Kau semua hidupku
Pandang aku pandanglah hatiku
Aku tak mampu melangkah tanpamu

Wali Band – Harga Diriku


Tanpa-Nya,kita adalah tak berharga langsung..aku jatuh hati dengan lirik lagu Wali band ni..dulu aku tujukan lagu ini untuk si dia..tapi si dia pergi..bila dikaji dan didengar balik lirik lagu ni,terus rasa sepatutnya lagu ini sepatutnya mengingatkan pada Dia yang Maha Kuasa..khilafnya aku..oh ye,lagu ini ialah alarm clock adik aku..terus sara sayu pagi-pagi dengar lagu ni..Open-mouthed smile

Yana Sayang Kamu!

11 comments:

e.l.i.z.@ said...

eh eh betul la......sun-day jadi sin-day..bijak²

nazirah said...

wah baru nmpk yg days tu ..
betul gak tu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nice..
betul juga tu..

Yana Kama said...

Kak Eli:kan2..macam kena je :D

Yana Kama said...

Nazirah:sangat betul kan :D

Yana Kama said...

Kak Lili: :D

PinKy MoMMa said...

membuat akal terfikir juga :)
nice!

Qaseh dalia adelia said...

suka lah kata2 tu ..buat otak ni berfikir huhu

zOeY zAu YaH said...

yess...kita sentiasa ok,kita sentiasa kuat,kita sentiasa berharga bila adanya allah =)

Wawa Tasliman said...

cinta kepada-Nya, cinta hakiki. :)

Mama Gee said...

pestimee dgr lagu ni...suka gak...