Tuesday, October 4, 2011

Nampak mudah tapi susahnya nak buat

Assalamualaikum..

 

206572_10150555006585103_301207935102_18436843_6519433_n

Terjumpa dalam page kawan..dari FB Ustaz Zamri..hati tersentap,nampak senang tapi susahnya aku nak buat..Mahu memelihara Aurahku tapi..terasa susah..Ya Allah,moga dipermudahkan

 

Yana Sayang Kamu!

7 comments:

MrS. F!zA said...

adusss...terasa menikam kalbu..byk yg kita kena perbaiki diri dlm pemakaian ni..akk nk share kt blog ye liyana.. :)

hyazz said...

ermmm...rasa nye ader lagi yang kena dibetulkan nih...alahaiiii...baru nak buat kurung moden nih

Lee-Yan-Naa said...

Kak Fiza:bleh2 kak..samala,terus macam nak terduduk je rasa..ingatan untuk diri sendiri jugak kan

Lee-Yan-Naa said...

Kak Aya:tu la kan kak..dilema dalam mengikut kehendak hati..aduhh

ieda said...

aah lah dikkk huhuhu sentap sbb diri sendiri x sempurna lagi ..

mohon share dik .. semoga sama2 kita dpt kebaikannya .. insyaalllahhh ...

Lee-Yan-Naa said...

Kak ieda:boleh kak..untuk ingatan bersama :D

Mama Gee said...

hari ni je tgk byk kali post yg sama...mmg susah tp tak mustahil..kalau nk berubah kena kuatkan tekad...huhuhu..semogaa dpt hidayah kt kita semua...