Jan 20, 2015

Dapat geng baru...

Assalamualaikum

Sejak join geng planner addict ni aku perasan hidup jadi lebih teratur.. Alhamdulillah, moga dikurniakan kekuatan istiqamah.. Amin

Aku dah ada geng baruuuuu hias planner.. Kak yus join!!! Wohooo hehe dah ada geng la aku nak shoping bahan-bahan decorate.. Dah macam nak buat cake plak rasa..

Her books.. Kak yus dari sudut pandangan aku sangat creative bab-bab hias.. Tengok rumah pun dah tau dah.. Hehe.. Kak yus exited nak tunjuk kat delea, anak kak yus.. Adelea pun ada diari ok.. Jom delea joinnn cik yana dan mama

Idea baru dari dr zahilah lagi.. Aku perasan dia ada insert plastic dalam planner dia dan tulis notice board.. Wahhh, best sangat nampak.. Aku ubah sikit dengan guna plastic cover buku scrap.. Alaa yang pernah kita buat awning tudung tu.. Haha kelakar sungguh.. Dan aku decorate untuk nampak cun.. Notice board ni aku letak things to do yang masih tak tau nak buat bila, atau bole hold dulu.. Contoh macam minit meeting, paperwork meeting dll.. Bila dah decide baru aku masuk dalam buku part things to do sebelum ni.. 😊

No comments: