Aug 2, 2019

Tiga Tolehan

Assalamualaikum

Adik aku dah start buat housemen.. kadang-kadang time weekend aku offer nak hantar dia.. aku tanya dia membantu ke kalau aku hantar, she said yes.. this week and last week kete adik aku ada problem sikit.. jadi lagi kerap aku g hantar dia..

tiap kali hantar dia, aku akan tunggu sampai aku tak nampak dia.. dan tiap kali tu aku perasan mai akan toleh 3x tengok aku dah gerak ke tak.. first time sebelum dia sampai dekat kerusi tempat duduk, second, bila dia dah lepas kerusi tu and third bila dia lepas punch kad dia.. entah, aku rasa sayu plak bila teringat keadaan tu..

mungkin sebab aku tahu her cabaran dan ujian right now.. kesian tengok, tapi deep inside my heart aku yakin dia boleh.. kitorang pun tak nak paksa-paksa sangat, mental health crucial kot sekarang.. what we can do as family is keep supporting her, and pray for her.. may Allah mudahkan journey dia..

Take care adik..

No comments: