Nov 10, 2020

I'm in Love India: Training Days

 Assalamualaikum..


Aku kalau hati serabut mesti rasa nak menulis tu ada.. alhamdulillah jumpa dah gambar India aku.. untuk India 2nd time, aku baru cerita part travel days je.. entry india punya style bakal follow iran punya.. cerita by event, bukan by hari macam biasa.. sebab pergi training kan.. hari pertama macam biasa ada launching.. tempat training kami pun diubah ke hotel sebab jerebu teruk.. lagi senang kan.. kurang sikit kerisauan part nak solat..


lupa dah nama dia siapa.. tapi dia la urusetia kami.. antara yang paling kacak dekat sana.. tapi dia ni tak makan gambar sangat.. depan depan lebih kacak weh.. akak indonesia pun setuju.. event filipina pun cakap benda yang sama hahaha.. perempuan.. lain negara pun yang kacak tetap tak dapat dinafikan kan.. hehe



antara tetamu kehormat..


upacara perasmian



depa ada nyalakan api.. macam cite hindustan tu agaknya..





yang ni pulak wakil-wakil dari peserta bagi kalungan bunga pada tetamu kehormat.. unikla pada aku



kebetulan pulak aku pilih gambar depa.. trishala dan manisha.. first time aku rasa attached dengan geng training.. aku pun tak faham.. maybe aku ada soft spot untuk India..


ni budak pandai.. diorang ni banyak muda-muda tapi soalan semua power.. kagum aku





tea time.. aku bawa 2 sari.. nanti kita up entry ootd.. 




group photos.. kekdahnya gambar yang diorang print ialah aku tengah pandang tepi.. rasa macam budak nakal plak weh hahaha.. tapi aku cari yang soft copy diorang bagi tak jumpa pulak..


kenangan betul.. 





nampak haze kan


behind the scene.. akak-akak indonesia dengan wani..


lunch kami.. alhamdulillah chef hotel kata food halal.. aku tak ingat dah yang baju putih dari mana.. dia dan aku ialah 2 wakil universiti.. tapi dia lecturer la..


ni pun budak pandai.. nampak ada orang korea aku exited gile.. tapi dia sehari je 1 meja dengan aku.. hari lain diorang rotate.. hujung-hujung je baru tak tukar dah..



day 2..


yang sebelah aku ni jenis cool je.. aku lupa lagi dia dari mana.. rolando namanya.. macam belah-belah spanish.. kawan la dekat fb


wakil group aku.. present assignment.. paling pendek sekali present aku la.. maybe present time ikut ketinggian.. aku pendek, so present pun pendek hehe



macam biasa, aku akan request photog untuk amikkan gambar yang posing elok.. walaupun muka kilat


ni dapat 1 group dengan depa.. diorang dua-dua kawan baik.. sebelah aku tu kak nani.. banyak jodoh aku dengan orang nama nani ni..


sharing dari Korea..


tengah main debat-debat.. geng pandai juga ni..








last day.. wohooo..



pakcik camera man test lighting agaknya.. aku kamceng juga dengan pakcik tu.. seronok borak dengan dia.. wife dia keje satu opis juga.. time ni depa minta siapa-siapa share experience.. semua krik-krik.. so aku cubala.. tangan macam tu sebab gigil.. habit biasa aku.. 



certificate awarded..




sempoil gile kan gambar diorang.. kalau tengok kamera dia pun takla gabak macam kita.. rindu pulak gambar-gambar kak seha


alaa.. tak ingat nama dia.. tapi kitorang masuk sebab sama-sama kfans.. hehe kadang sembang fb dan ig juga.. dari filipina..


yang ni macam jawatan tinggi sebab trishala dengan manisha panggil madam..


aku siap request suh depa pakai sari.. siap suruh bawa n pakaikan lagi.. depa layan je.. punyala baik.. terharu aku.. 



loveee them





ni la photog tu.. energetic kalau bercerita..



kashmir snow.. rinduuu..


chai dalam clay yang dirindui juga.. 

2 comments:

Wak Lat said...

laa., wak scroll smpi bawah kalo2 ada makanan india ke ., hehehe

Yusai said...

pendek pon present jugak, kalau akak mmg nak lari ke toilet je...nak present sorry, nak menaip bak sini...hahahah