Apr 5, 2018

Irresistible India~ Dream Do Come True

Assalamualaikum

Nampak gayanya cerita Pakistan macam kena sailang dengan cerita India.. hehehe, gambar India dekat Hp aku 2000 lebih, tak kira Hp adik aku lagi.. confirm pening nak cerita.. tapi kalau tak cerita rasa rugi.. nak buat photobook juga tapi tengah cari mood.. 

Aku ringkaskan dulu journey perjalanan kami.. kot takde rezeki nak update dalam masa terdekat kan..

19 Mac 2018

Semua family aku kecuali aku dah family aku berlepas ke India.. cerita detail kenapa seperate nanti aku share in details hari..

Family aku sampai.. adik aku tak percaya tengok diorang dekat airport..


 20 Mac 2018

Depa rehat dan pergi shopping Bangalore.. berpinar mata semua tengok sari..




Lunch di Portland.. aku tak sempat merasa..


21 Mac 2018

Adik aku Grad! sedih juga aku sebab takde rezeki nak pergi kan.. lepas tu aku sound mai, kenapa gambar grad mai tak cantik.. hehehe




We alls geng gorjes tiba hehehe.. sampai airport Bangalore terus naik flight poie Delhi



22 Mac 2018

Dari Delhi, naik van poie Agra 4 jam.. penat gile, demi Taj Mahal kurelakan..


Amazing guys.. still rasa berbunga-bunga bila teringat balik..


23 Mac 2018 

Ke Agra Fort.. petang tu terus naik van pergi ke Delhi


24 Mac 2018

Qutub Minar


Lotus Temple.. Amik aura konon-konon sampai Sydney


Gate of India


25 Mac 2018

Adik-adik cikgu aku pulang ke kampung halaman sebab cuti sekolah dah habis.. kami yang tak cikgu ke Kashmir.. wohooo


Tulip Garden


Boat House


26 Mac 2018

Palhagam.. Naik kuda.. 

Bhatab Valley Palhagam


27 Mac 2018

Gulmarg


28 Mac 2018

Sepatutnya kami gerak balik ke Bengalore, tapi ada peristiwa.. jadi stay semalam lagi di Kahsmir

jinak burung merpati.. siap masuk dalam airport


boathouse kedua.. island hotel gate 8




29 Mac 2018

Sampai Bangalore balik di malam hari..


30 Mac 2018

Shoping di Bangalore.. tak puas sehari..




31 Mac 2018

Balik Kolar.. tengok tempat adik den menimba ilmu untuk jadi orang berguna.. hehehe






1 April 2018

Mohla pulang ke pangkal jalan


Perjalanan yang sangat penat pada aku sebab banyak barang, ada anak-anak dan ada warga berusia.. but totally berbaloi-baloi.. mungkin sebab pengalaman kami travel jauh berjemaah, tu yang semua kejutan budaya dengan tahap penat.. pulak tu adik laki yang gagah takde di hujung jalan-jalan.. tu yang semua bertukar jadi iron lady.. hehehe

Semoga Allah rezeki kan kita untuk travel dan nikmati bumi indahNya lagi..

No comments: