Jul 17, 2016

Raya with ayah versi dengan Mai

Assalamualaikum..

Cerita semalam.. aku macam tak berapa nak ada mood sangat nak mengarang, tapi sebab tak nak hari dan masa habis dengan sia-sia mari kita catatkan kenangan supaya aku boleh baca balik.. salah satu sebab syok tulis blog ialah bila baca balik entry lama-lama.. sengih sorang2 aku bila baca balik.. especially entry travel..

Pagi semalam aku ke KOA Ulu batu dulu, asalnya plan nak sambut raya.. tapi sebab ada sebab-sebab yang tak dapat dielakkan, kami hanya masuk untuk buat aktiviti biasa.. aku balik awal sikit sebab dah plan dengan adik-adik aku nak pergi rumah ayah belah petang.. diorang ada bagi duit raya juga dekat adik-adik.. Adik-adik asik bisik kat aku, kak yana bila kita nak jalan lagi.. cerita diorang jalan-jalan pergi upm pun aku tak up lagi hehe..

Suka pula aku amik gambar stail gini sekarang.. hehe


Ini Mazwin.. anak yatim, dia baru lagi dekat sini tak salah aku.. adik dia Dian tak join, tolong kakak buat kerja katanya


Time ni aku dah ngantuk sangat.. aku sempat lelap 5 minit time diorang color.. hehehe, hampeh betul.. bila ngantuk aku saje tengok diorang buat apa dekat luar.. semua semangat pakai baju raya.. cantik-cantik juga baju raya diorang



Shira n norizan, dah besar sangat dah semua orang..  



Dah terror posingdah sekarang diorang.. Aku gerak dari sini nak ke rumah ayah aku pukul 1.. pukul 4 baru sampai.. jalan jem, plus hujan plak.. lagi lama dari pergi Melaka.. haha Melaka jadi benchmark aku sekarang kalau perjalanan yang dekat jadi lama sebab jem hehe


Gambar time diorang gerak.. aku pesan bawa baju raya siap-siap sebab nak amik gambar raya dengan ayah sekali dengan Mai.. kira 1st gambar gambar raya dengan Mai



Kali ni kitorang amik gambar luar rumah.. dalam rumah kan gelap dan terhad sikit ruang nak bergambar.. try amik dekat pouch dulu, gelap pula.. jadi amik gambar dekat luar pula..


yang ni kelakar,ayah suruh semua orang menyenget macam koir.. hahaha nampak sangat ayah selalu amik gambar berkumpulan dekat opis





Gambar ramai- ramai wajib ada la kan..


Gambar hey ladies, tapi iman nak join juga.. ye la, iman kan geng ladies juga..


 #teamadikberadik 


#teamfamily


#tuanblog


Ni fevret pose ayah sekarang.. ala-ala wakil rakyat plak aku rasa.. pulak tu ayah pakai baju batik kan



#teamfamily lagi.. iman suka sangat main ball.. marah sungguh kalau orang amik



iman enterprem juga




semangat ayah cerita pasal pokok yang ayah tanam.. mai yag dengar lagi semangat aku rasa


Kitorang nak amikgambar adik beradik perempuan.. Mai cakap jom sorok belakang ila, masalahnya bila sorok pun ila still nampak paling kurus hahaha.. tapi membantu jugala nampak kurus sikit bila sorok







Lama tak amik gambar sorang-sorang.. jadi kekok plak rasa hehe



tahun ni tak dapat amik gambar dekat tangga.. jadila kan, janji cukup the furious 5





Tamat kisah raya semalam.. hari ni pun penuh juga aktiviti berjalan kitorang.. Insyaallah aku update..

No comments: