Sep 19, 2018

Life So Far

Assalamualaikum..

Aku selalu gini, kalau tengah pening mesti rasa nak tulis something dekat blog.. nak lari kejap dari fikirkan kepeningan.. blog pada aku macam sweet escape dari real world.. feeling dia macam dapat pergi travel.. hehehe

Bulan 9 ni banyak yang aku aim.. aim nak publish, dah ada 2 3 target dan dateline kena kejar.. jarang weh aku ada dateline selain daripada dateline laporan.. weird plak rasa.. hehe, aku aim nak pergi konferens bulan 10 nanti.. Moga adalah rezeki Allah bagi kalau untuk yang terbaik untuk aku.. Amin

Hari ni aku punya pening, sampai aku lupa aku puasa.. aku pergi dekat office kak yus, ada orang offer goreng pisang.. aku makan je la.. nasib baik ambil satu.. bila dah gerak balik time dalam kereta, baru aku teringat eh laa.. aku puasa.. MasyaAllah, kegilaan apakah ini.. hahahaha, dah lama weh takde memori lupa tengah puasa dan makan.. aku ingat last zaman aku dekat Kuala Berang dulu, aku makan keropok.. tapi time tu tengah-tengah makan aku teringat.. so cepat-cepat kumur.. yang ni lupa terus weh.. haha, rezeki namanya kan.. aku ingat lagi kawan aku pernah lupa tahap makan nasi sepinggan.. itu melampau la kan hehehe

Second things to be recorded here ialah peristiwa kelakar time dekat bendahari.. aku hantar dokumen pada akak ni, kitorang kenal la.. tapi time aku hantar tu dia serius je.. aku pun ok je sebab kadang-kadang akak tu memang style serius.. so no problem.. aku perasan juga staf lelaki dekat situ duk pandang-pandang juga.. pun aku kenal juga staf ni.. so aku takdelah pelik.. tiba-tiba akak tu tanya "awak ni adik liyana ke".. aku dah, haaaa biar betul.. aku cakaplah "eh, saya liyana la kak" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA apa ni apa ni.. tergelak besar kitorang.. kaedahnya dia tak pernah tengok aku pakai spek.. so dia rasa lain hahahahaha.. tak boleh terima betul aku.. yang lagi kelakar, staf lelaki tu kata dia pun ingat aku orang lain.. dia siap ambil spek nak pakai sebab tengok muka aku sama liyana tu la.. staf lelaki tu kata dia hampir nak bisik dekat akak tu "muka dia macam liyana kan" HAHAHAHA lupa aku tengah pening time tu kan.. agaknya sebab aku pakai kemeja juga.. so nampak lain, tak sangka ada orang boleh ingat aku orang lain.. hahaha kenangan kenangan..

Ok, nak sambung kerja balik.. oh ye, aku sekarang tengah fasa suka lagu ni.. lagu spirit pasang pagi-pagi.. lagu buat kerja aku ialah lagu korea.. hehehe sebab tak faham lirik jadi tak terganggu la time buat kerja..

sharing is caring




No comments: