Jul 6, 2011

Surprise to Mai

Assalamualaikum..

Ok,lepas balik movie dalam pukul 11 lebih aku da siap2 da msg adik aku kat umah..hari Sabtu,2 Julai ialah besday Mai..aku msg Adi suh ready nak baling air..aku siap warning kat dia jangan baling kat aku hehehehe..tak nak aku basah2 kan di malam hari..time aku nak naik umah aku da minta siap2 bear Panda yang aku belikan untuk Mai..Yela kalo basah kang tak ke naya kan..time nak dekat sampai umah aku tarik umi jalan dekat ngan aku siap2..kang dengan umi2 kena simbah sekali..Mai tak perasan lagi time ni..selamba je dia tunggu depan pintu lepas dia tekan loceng..sekali…

besday mai
Memang terbaik la korang..Sempat lagi kan mai ngelak time kena simbah..hehehe air ni dorang campur ngan sabun kot rasanye..aku pesan suh simbah air je sekali diorang ni g baling sekali ngan tepung..

besday mai1
Yang paling tak leh tahan umi yang kena lebih tepung tu..hehehe kesian umi, bersabar je la ngan anak dia yang macam2 karenah..

besday mai2
Ko tengok Mai tak nak mengalah..dia kejar balik adik2 aku yang baling tepung hahaha..dengan aku2 sekali dia duk nak baling tepung tapi nasib baik aku ada patung panda dia, Baby Po..takdela dia berhabis2an nak baling kat aku hehe

P1030226
Umi pasrah sweater kena tepung..

P1030228
Mai Si Tepung..mangkuk tepung pon da bertukar tangan..ganas tol mai ni

P1030229
Aku cuak ok takut Mai nak baling..yang aku pegang tu la Baby Po (pengaruh movie Kungfu Panda la ni)..nakal gile muka Mai time ni..

P1030230
Aki (kiri) tukang amik Pic

P1030231
Ila ialah takde sebab tak pakai tudung..

Mai ialah cakap dia memang tak ingat besday dia time ni..hehehe kelako Mai,terus dia pergi mandi lepas basah..aku kena jugak air diorang simbah tapi takat dekat kaki je..time besday aku dulu pon aku kena simbah air jugak..tapi gambo yilekk..da aku pon xbajet kena simbah kan..takdokla aku prepare kamera kan..hehehehe Hepi Belated Besday Mai..samapi sekarang ak tak percaya mai da 19..still rasa mai ialah kecik lagi (kakak yang tak dapat terima kenyataan adik da besar)

Yana Sayang Kamu!

2 comments:

maisarah said...

hahaha......percayalah. . . . .. mai da besar...hehe...besar mengembang je la bukan besar meninggi...hihi

maisarah said...

skrg da nak 22..percaye tak na??hehe..kalau ngan family mai wat perampasan mangkuk tepung,,ngan kengkawan kat ktt dulu,,mai curik clorox mak cik cleaner,,haha..sume org ckp mcm pembunuh bersiri tgk mai simbah clorok...