Wednesday, July 27, 2011

Wordless Wednesday: Sama tapi tak serupa II

Assalamualaikum..

Blur..serius tak tau nak tulis apa..serius aku kagum dengan blogger yang bleh menulis berentry2 dalam masa sehari..

P1040453
With Kak Yam..

Di hari kejadian, masing-masing mula2 termenung dulu tengok antara 1 sama lain..da lama baru perasan, eh color tudung kami samaaaaaa..ekekeke, Kak Yam pakai pakai shawl, aku pakai instant hijab..dua2 ialah oren bertona kehitaman..hehehe aku cakap kat Kak Yam, ‘Wajib kak saya nak amik gambo ngan akak’ ekekeke bukan senang kan nak jumpa shawl dan tudung awning color yang sama..

PS: Dunia tudung ni berputar kat tempat yang sama je kan..sebelum ni tudung aku pattern nak sama dengan Fauziah Gaus

Yana Sayang Kamu!

2 comments:

hyazz said...

hahaha...macam macam kan...sok sok jumpa org pakai baju sama lak...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

gaya dh sama..tundung pun hampir sama.. ;)