Jul 11, 2011

Floria 2011—>The View-Rosses are everywhere!

Assalamualaikum..

Salam pagi Isnin..fuhhhh jom sama2 doa moga ari Isnin ini mood Monday blues tu pergi jauh2 kan..last week weekend aku aim 3 benda nak buat 1)pergi Floria, 2)Hari Korperasi dan 3)teman mak aku g Nilai..akhirnya yang berjaya aku buat cuma plan pertama..plan ketiga cancel sebab mak aku tak jadi pergi..aku skarang selalu ada sindrom malas nak kuar rumah (maybe ada kaitan dengan tengah bulan)..serius malas,Floria ni pon aku pergi sebab mak aku beria nak pergi kan..time mak aku ajak mula2,aku kata kat mak aku nak g petang..baru sedap sket nak jalan..sekali petang pon aku macam malas je..hampeh kan..tapi sebab nak aku da siap,aku gagahkan jugak pergi..dalam pukul 6 petang kami gerak..oh ye,kami pergi pada hari Sabtu..1st day of event..my advice is kalo nak pergi sini janganla pergi lewat sangat..memang tak puas jalan..ni yang aku g ni pon ala2 tergesa2 dan still ada tempat yang tak pergi lagi..rugi kot..sedar2 da nak magrib da..amik gambo pon da tak cantik sebab da gelap kan..tengokla kalo sempat next week aku nak g lagi..oh ye,Floria ni seminggu tau..sangat rugi kalo korang tak g..tak percaya,jom tengok view yang ngancam sekali..

Floria dan Ayah
Bunga pink ni buat hati aku terpukau..kalo sape2 nak nograt aku guna bunga ni ok hehe

Floria dan Ayah1
Speechless

Floria dan Ayah2
Floria dan Ayah3
Floria dan Ayah4
Tetibe ada aku terselit..eh kalo aku tak sebut korang pon tak perasan agaknye kan

Floria dan Ayah5
Floria dan Ayah6
Floria dan Ayah7
Floria dan Ayah8
Floria dan Ayah9
Floria dan Ayah10
Floria dan Ayah11
Floria dan Ayah12
Floria dan Ayah13
Herbs yang mak aku kagum..eh bukan cik kacip tu..ada herbs lain la dekat this section ekeke Winking smile

Floria dan Ayah14
Floria dan Ayah15
Floria dan Ayah16
Floria dan Ayah17
Spectacular Moment

Floria dan Ayah18
Floria dan Ayah19
Floria dan Ayah20
Bunga camni ayah aku bagi time Grad..time Grad dulu 3 keping adalah 50henget..mahal kan..aku try nak search gambo kat friendster tapi dia da pelikla..kuar avatar bagai haa..tak jumpa da aku kat mana Picnye..

Floria dan Ayah21
Oh ye..garden yang aku pergi ni ada competition..peringkat sek. rendah, men. dan universiti..UPM ada jugak,tapi aku tak faham konsep dia..next entry aku dan mak aku bergambo tak hengat nanti aku share ye..

Floria dan Ayah22
Floria dan Ayah23
Floria dan Ayah24
Floria dan Ayah25
Floria dan Ayah26
Floria dan Ayah27
Floria dan Ayah28
Kat tempat ni da buka lampu..da 7 lebih da time ni

Floria dan Ayah29
Floria dan Ayah30

See, aku da katakan sangat worth it untuk kamu2 semua pergi..kualiti gambo di hujung2 agak blur sebab hari kan da gelap..kamu2 yang ada DSLR wajib pergi..memang pemandangan sangat indah..oh ye,biasanya kalo tiap2 entry mesti aku letak gambo menggedik aku dulu kan,tapi untuk Floria ni just nak share the view ngan kamu2 semua dulu sebab kalo nak buat entry menggedik dulu mau minggu depan baru kuar cite Floria ni kan ekekeke..tema Floria ni ialah Ros..that why ros sangat diseluruh tempat..boleh dikatakan 90% bunga disini ialah fresh flowers..bila lagi kan mau dikelilingi bunga2 yang indah ini..still lagi sempat nak grab this opportunities kalo kamu2 mau pergi..grab dan enjoy it ok!

Yana Sayang Kamu!

4 comments:

eynda said...

Cantiknyaaaaaa :-)

Yana Kama said...

Kak Eynda:cantik kak..bawakla Adam ngan Hannah kak..diorang mesti exited jugak :D

Mama Gee said...

mmg best...rs nk gi lagi...tp kalo ajak cik abg tu...takmo dah dia...hehehee

Yana Kama said...

hehehe..betul kak..saya pon tengah menghitung hari nak g lagi..ekekeke,pujuk kak jgn tak pujuk hehe