Oct 8, 2018

Dreaming Trip to Korea: Sneak Peak

Assalamualaikum..

Serius rasa betul-betul macam mimpi.. aku ialah antara peminat anything related to korea.. lebih pada drama la, idol ni aku layan versi yang lama-lama punya.. Super Junior, Mamamoo.. yang baru tak berapa kena dengan jiwa.. drama aku memang suka gile, cuma akhir-akhir ni je dah kurang drama.. haa, satu lagi aku suka ialah reality show depa.. pemangkin enzim endorphin aku.. endorphin tu hormon happy kan..


1st day: Trip bermula


check in hotel


Met with Sarah.. bogoshipoyo



Coex Plaza


Yang Good Korean BBQ Lamb


Deoksugung Palace


Myeondong Street



2nd Day: Conference Day


Nandaemon Market


Myeondong Steet again





3rd Day: Tour Day


Gyeongbokgung Palace


National Palace Museum of Korea


Hanok Village


Changing Hotel to Philstay Itaewon



Dinner at Eid Restaurant


Namsan Tower





Last Day- Going Home

Seoul Central Mosque


Babai Seoul.. I'm definitely going to meet you again, insyaAllah

💁 Aikk mmg pelik.. entri terpantas dan terpendek.. baru start dah abiss..

Sepantas gerakan from Serdang to Korea.. 
Satu minggu operasi gerakan.. bertungkus lumus dari pagi sampai ke malam ..
Dari pejabat Bendahari, PSP, RMC , UPMHolding,  Pejabat VC sampai membawak ke KPT..
Akhir dapat ke tanah Korea yang digilai..

No comments: