Oct 25, 2018

Kenangan

Assalamualaikum..

Semalam mai tunjuk dekat aku gambar-gambar lama sebab dia baru transfer hard disk dia.. Mai tunjuk gambar tahun 2012.. omooo, aku pernah kurus weh.. aku rasa semua orang ada fasa tu.. padahal time tahun 2012 tu aku rasa aku dah berisi juga kot.. apakah mungkin bila aku di tahun 2024 aku rasa aku di tahun 2018 kurus.. oh my, i need time machine


aku weh yg baju pink tu.. aku yang berumur 26 tahun.. gile budak-budak habis muka.. mai time ni 20 tahun.. tapi macam budak PMR je kan.. dia pun tak percaya muka dia gitu hahaha


#roadtosyedsaddiq dah bermula sejak tahun 2012.. dahsyat preparation aku


Dear Future Yana in 2024, please jadikan yourself in 2012 as your target weight.. not yana in 2018.. rasa macam tulis time capsule.. menarik juga ni.. aku boleh buat autopublish for future date... uuuuu boleh buat ni


Selain gambar basikal, aku jumpa juga gambar-gambar aku dengan ex-utm pergi taman layang-layang kepong... omooooo lagi..


apa kitorang buat daa



labuh weh tudung aku dulu.. insaf kejap rasa.. 


time ni kitorang gathering sebelum ain bersalin anak pertama.. sekarang dah 4 anak ain.. 


adik aku amik dari atas tower.. 


nak pipi ni nak pipi ni.. eh tapi aku lagi cerah sekarang kan.. hahaha, tak pun time ni kamera tak canggih.. tu nampak gelap








tak sangka kitorang umur 26 time ni.. sekarang dah makin susah nak jumpa semua.. wasap je la jadi penghubung.. sometimes, kadang-kadang one of us just wasap, rindu korang.. yu ada share, dah dewasa ni memang susah nak jumpa.. so bila rindu, just randomly text each other.. 


ko pun pernah kurus ki.. we can do it ki.. confirm kakak tak kenal ko ki..

No comments: