Jan 5, 2012

Tak tahu mahu berkata apa..

Assalamualaikum..

 

Erghhh…awatla semakin lama daya mahu nak menulis makin kurang plak aku rasa..ada beberapa lagi cerita penting dalam hidup aku masih tak terluah disini..last cerita adalah cerita dihari perkahwinan kawan aku, Waheda..dan mungkin lepas ini entry aku bakal takde gambar..kalau bernasib baik mungkin dapat cilok gambar dari kawan-kawan yang bawak kamera..hehe,memang wajibla aku akan paksa mereka upload di facebook dengan seberapa segera kan..ekekeke

 

Semalam dan hari ni life sedikit hectic..aku da rasa nak menjerit da ni..20hb nanti aku bakal ada event yang jemput menteri KPT..memang kegigilan aku da start since daripada hari Selesa lepas..even orang Marcomm, entiti dibawah UPM yang incharge program UPM pon ingatkan kitorang banyak kali, u all ada 15 hari je lagi ni..haihhh,orang yang mahir pon risau kalau aku yang ala-ala bertatih handle event rasmi ni memang rasa tak tertelan da air liur neves..tarik nafas dalam-dalam..insyaallah segalanya boleh setel..Allah takkan bebankan kita dengan sesuatu yang kita tak terdaya kan..harap-harap kami mampu setelkan semuanya..Amin..

 

Nak update nak update nak update..blog,sila doakan tuanmu berdaya malam ni mahu karang ceritera hidup!

 

S.A.H.A.B.A.T,andai aku khifaf di dalam penulisan,tegurla aku!

Yana Kama

No comments: