Dec 19, 2011

Keranamu SPK,kami ke PD~Last Day

Assalamuaikum..

Lama sungguh tak tinggal jejak disini..kalau mood bercelaru memang blog aku akan terabai dengan jayanya..aduhh….banyak sangat da cerita tertangguh..kena buat cepat-cepat nih,kalau tak mesti tak tercerita kan..aku sebenarnya baru balik dari Gold Coast Sepang pukul 5 tadi..bercuti dengan Shila Amzah..wuhuuuuuu,exited sungguh gue rasa..ekekeke,before buat cerita itu nak habiskan dulu cerita PD yang da 2 minggu lebih aku pergi..ekekeke,suka nor bertangguh buat cerita..

Hari terakhir di PD..dari pagi kitorang da start berkemas-kemas sebab malas nak naik turun banyak kali..since tengahari da kena check out senangla kalo da bawak turun siap-siap..bleh lunch dengan lama,hehehe..ada aje strategi nak makan dengan lama kan..before turun,sempat snap 2 3 pic sebagai kenangan terakhir di bilik..rindu balik plak dekat bilik ni..1st time aku duk hotel dapat view laut..asyik sungguh..

P1070841P1070846
Pagi-pagi aku nampak orang da jogging di tepi pantai..tak pernah lagi aku jog tepi pantai, tapi bagila aku duk pantai sekalipon, memang payah nak tanam minat berjog-jog ni..heee

Pagi hari kejadian ada sesi perbincangan lagi sampaila tengahari..dan sebelum tunggu bas sampai kami sempat lepak lagi di beach..walaupon tengahari tapi tak rasa panas owh..cuba kalo duk kat umah tiba-tiba kul 12 tengahari duk berjemur..mesti orang kata betul ke tak budak ni kan..hehehe

P1070851P1070855
View ketika baring..mata memang mudah kuyu bila perut kenyang dan disajikan lagi dengan angin sepoi-sepoi..perghhh..

P1070858
Alang-alang da bawak sunglasses kan kenala amik gambar barang 1 2..hehe

P1070871
Lama jugak aku tunggu bas..akhirnya pukul 2 baru sampai..macam biasa kalau naik bas hari last day memang tido tak hengat punya..nikmat sungguh tido time tu padahal tidur dengan berpeluh-peluh sebab aircond dia macam segan-segan ngan kitorang..Alhamdulillah kami selamat sampai dalam pukul 3 lebih..owhhh,habes pon cite PD..bulan 12 sungguh penuh aktiviti..setiap minggu berjalan..seronooookkkkkk…eh macam terlebih suda..hehe

S.A.H.A.B.A.T,andai aku khifaf di dalam penulisan,tegurla aku!
Yana Kama

No comments: