Nov 29, 2011

Hari-hari terakhir Waheda as Bachelorette: Hotel de ART ~Check out dan Lobby yang ummphhh!

Assalamualaikum..

Cerita pagi Sabtu,26/11..ajaib plak aku rasa bila kenang balik..sebabnya,malam sebelum tu dalam pukul 1 lebih jugak aku tido..budak-budak lain aku rasa pukul 2 jugak baru diorang ni beradu..tapi pagi tu lepas Subuh semua tak tido balik..ye SEMUA..kagum plak aku bila kenang balik..aku ni sah-sahla kalo bantal cecah kepala memang percent mau celik mata sangat tipis kan..hehe,macam-macam cerita jugak sempat kami borak pagi tu..termasukla cerita kawan aku ngigau..hehe,memang dari zaman UTM lagi selalu jugakla ngigau..eh tiba-tiba aku rasa serba salah plak nak sebut nama kawan aku..hehe,takut dia segan plak nanti..yang paling bertahan malam itu ialah Anis,sebab dia diapit oleh kawan aku yang ngigau dan preggy Ain yang selalu bangun untuk p toilet..hehehe,what a memory..dalam pukul 8 pagi macam tu semua amik giliran bersiap-siap dan mandi..

SAM_6340
Eeh,tersenyum simpul plak aku..tiba-tiba malu tengok pic sendiri..ekekeke

SAM_6342
Still da same, my beloved friend, Yuhanis

SAM_6343
Owh,kitorang kagum dengan shot ini..kredit tu preggy Ain for this stunning picture..owh,aku sangat admire jugak dengan kamera preggy Ai..memang menggugah jiwa..oh ye,most of gambar untuk bachelorette Waheda adalah dari kamera Ain..mana cek tak makan hati tengok pic cantik cantik ini..

SAM_6349
Sahabat hamba yang diraikan..Waheda,teringat plak kata Yu..next time we see each other, Waheda da jadi isteri orang..oh ye,Yu tak sempat attend wedding Waheda..dia balik cuti untuk 2 minggu je..

SAM_6353
Last shot..erghhh,kenapa double chin aku lagi nyata dari bakal ibu ni..

Pukul 10 macam tu kitorang bergerak p makan dekat Pak Li..Zafran da tunggu dekat sana,mula-mula kami ingat nak check out terus tapi bila fikir-fikir balik,nanti nak copy gambar dari camera Ain semua kan,tak jadik..lepas breakfast kami akan ke bilik balik..so setel-setel diri untuk pergi breakfast..

The Lobby

Upacara (eceh) pengambilan gambar di lobi sebenarnya adalah lepas kami sarapan,tapi sebab aku nak habiskan cite hotel ni sekaligus aku combinekan terus..tiba-tiba rasa banyak plak entry untuk parti bujang Waheda..aku rasa macam tak banyak  sangat amik gambar,since aktiviti yang kami buat pon hanyala lepak-lepak dan borak je..tapi bila da transfer eh boleh tahan jugakla banyak pic dia..jom tengok lobi hotel yang stunning!

SAM_6383
Nampak aku macam cikgu yang tengah tengok kerja sekolah anak murid..hehe,yang Waheda tengah pegang tu ialah contoh-contoh design bilik..oh ye, Erma ada tanya kat mana hotel ini,hotel ini ialah dekat Shah Alam, dan sangat dekat dengan ICT..exact location aku blur..hehehe,entry sebelum ni aku ada bagi link kalo-kalo korang berminat mahu cuba..eceh,macam cuba product plak kan..hehehe

SAM_6385
Zafran yang menjelma di pagi hari..ekekeke,hepi belated besday babe..oh aku da kena perli da dengan kawan aku bila duk ber’babe’ ni..ekekeke,aku pon pelik dengan diri sendiri apehal plak la nak ber’babe’ bagai haa..eh tapi macam sweet plak aku rasa panggil babe..hehe

SAM_6389SAM_6390
Test shot..

SAM_6393SAM_6394
SAM_6396
Antara angle menarik dalam hotel ni..

SAM_6398
SAM_6399
Itu sahaja gambar aku di hotel..kalau korang mahu lepak-lepak dengan kawan-kawan aku sangat cadangkan hotel ini..sekadar nak hang out ngan member-member okla kan,tapi kalau nak bercuti di tengah-tengah bandar Shah Alam macam tak berapa nak kena je kan..

Oh ye,aku ada sedikit pengalaman ngeri..lepas check out tengahari tu,kitorang plan nak g lepak mana-mana la kan..Anis,Ain dan Huda tak dapat join since masing-masing ada plan tenghari Sabtu tu..before bergerak ke next destinasi,aku nak isi minyak..cari punya carik beg duit aku tak jumpa..aah suda,kawan aku suh try usha dalam beg baju..kot-kot terselit..takde jugak..kitorang pon apa lagi patah balik dekat hotel..p dekat receptionist,dia kata bilik yang kitorang duduk da ada orang kemas..lagi cuak kebebeh..takplea,aku macam da tawakal time tu..debar sangat tu takla,tapi try nak mencoolkan diri..masuk-masuk bilik cadar katil memang da takde,bila usha celah-celah katil Alhamdulillah jumpa…lega,yang paling best bukan takat beg duit aku je yang kitorang jumpa..terjumpa sekali baju kawan aku terselit jugak tepi katil tu..haha~punyala dalam ramai-ramai tu pon takde yang perasan kan..hmmm…bila lagila dapat jumpa mereka-mereka ini..I heart them so much..

S.A.H.A.B.A.T,andai aku khifaf di dalam penulisan,tegurla aku!
Yana Kama

No comments: