Nov 7, 2011

Sambutan Hari Raya Aidiladha~Family Portrait

Assalamualaikum..

Syoknyeee hari ini cuti..aku sure esok mesti rasa liat je nak masuk kerja bila da cuti lama-lama ni..dilema sungguh..balik dari solat raya,kitorang terus serbu meja makan..lapar babe,sebab bangun lambat tak sempat nak makan dengan sepuas-puasnya sebelum solat raya..aku sempat grab popia sebatang je sebelum solat..kalau yang namanya perut Yana mana cukup takat makan popia sebatang je kan hehehehe

Setel uruskan perut, aku ajak umi aku bergambar dulu sebelum pergi tengok Qurban,kang kalo da ke petang mesti malas punya nak amik amik gambar ni..umi aku p tukar balik pakai baju kurung sebab balik-balik solat dia terus tukar baju nak masak dulu..baiknye umi,anak-anak dia ni pikir makan je..hehe,terima kasih umi atas pengorbananmu..
P1070398
Baju raya ila dan Mai ialah Aki yang bagi..dia beli kain time kat Kedah dulu,kata dia kawan dia yang jual..kebetulan baju raya diorang siap lambat..patutnya nak pakai time raya aidilfitri dulu..tapi kira okla kan sebab diorang ada baju baru untuk raya haji..kain aku ngan umi kitorang da ‘terpakai’ dulu…hehehe,diorang ni pon bagitau lambat nak pakai baju tu untuk raya..aku mana bleh tahan kalo baju da siap tak pakai-pakai lagi kan..hehe

P1070399
Perghh,tetiba aku jadik sama besar dengan Aki kan..pilih kasih betul kamera ni..eh kamera plak yang salah..ekekeke

P1070400
Ampunkan kami versi keluarga kitorang..hehe,aku tiba-tiba kompius bila tengok gambar sendiri..nak minta maaf ke nak g berenang ni..hehehehe

P1070408
Ni ialah hasil timer atas kerusi..terus jadik separuh je gambar kitorang,separuh lagi gambar kerusi..jadikla kan..nak amik semula macam da lewat je nak g Qurban..time kitorang nak g tu ayah aku kata tinggal 3 ekor je lagi yang tak tumbang..terus kitorang bergegas g tempat Qurban..jadikla kan 2 3 keping gambar untuk kenang-kenangan Open-mouthed smile

Yana Sayang Kamu!

1 comment:

Mama Gee said...

raya aidiladha pun ada salam2 ek...terasa meriahnya...hik2..kitaorg raya aidilfitri jek...