Nov 25, 2011

Can’t Wait to meet them..

Assalamualaikum…

Salam Pagi Jumaat semua..confirm semua da ada macam-macam plan kan arini since cuti sekolah pon da start..untuk weekend ni, jadual aku semua booked..eceh,macam orang besar-besar plak siap ada jadual bagai kan..hehehe..Insyaallah petang ni aku akan berkumpul dengan kawan-kawan utm dulu..last gather-gather untuk Waheda sebelum dia kawin..kejapnye rasa masa berlalu,rasa macam baru je lagi keluar p carik kain baju untuk Waheda..eh,da siap ke belum gaknye baju yang aku anta jahit tu..

Apa-apa pun,aku wish untuk semua orang Selamat Bercuti dan salam Maal Hijrah…moga-moga buku baru yang kita tukar tu nanti akan catat rekod yang bersih-bersih dan baik-baik aja kan..amin

P1010108
Bride to be..Insyaallah 25 Disember ini..aku rasa aku bakal nangis kat wedding Waheda..hehe,emosi terlebih sikit kalau kawan-kawan kawin ni..biasalah aku,ratu air mata..ekekekeke

S.A.H.A.B.A.T,andai aku khifaf di dalam penulisan,tegurla aku!
Yana Kama

No comments: