Nov 2, 2011

They will be part of my life..forever

Assalamualaikum..

Pagi Sabtu yang lepas, tiba-tiba aku dapat mesej dari kawan ex-utm, Rizal..Hi Nona..ko tengah buat apa?tulis blog ek?jumpa jom esok’ huh sudaaaa….apehal plak budak Rizal ni tiba-tiba hala mesej aku pagi-pagi macam ni..aku da la ala-ala mamai..rasa macam mimpi pon ada..aku pon tanyala dia ada nak promote bisnes apa-apa ke ni..hehehehe,sekarang kan musim kawan tiba-tiba ajak pergi minum tahu-tahu nak ajak buat MLM..rupa-rupanya bukan Rizal pon yang mesej aku..kawan kitorang, En Zul yang balik bercuti guna nombor Rizal mesej aku..aku da risau da apahal plak Rizal nak mesej aku tiba-tiba..nasib aku tak perasan..hehe

Plan punya plan akhirnya Ahad lepas kitorang jumpa..aku tanya budak Zul ni boleh tak nak ajak kawan-kawan kitorang yang lain..tiba-tiba dia senyap..ahh sudaa..takkan nak jumpa aku sorang je?kang aku perasan lagi kang cane..sape nak jawab..haha~rupa-rupanya dia tak balas mesej sebab diorang tengah baik punya massage kat Cameron..erkkk,no komen..hehe,macam-macam sungguh diorang ni..setelah ding dong ding dong akhirnye aku berjaya ajak kawan aku Yus dan suami join jugak lepak-lepak bersama..Yus ialah ex-utm aku jugak,dan dia baru abes PhD..aku pon memang tak sempat jumpa dia lagi sejak dia da abes belajar..bangga aku bila kawan aku muda-muda lagi da dapat PhD..

Bila hang out dengan diorang perasaan ialah bercampur baur..kagum dengan diorang sebab belajar tinggi-tinggi,eh macam pesan mak-mak plak ‘belajar tinggi-tinggi ye nak..’ ekekeke..jeles jugak sebab duk fikir bilala aku nak sambung belajar ni..aku selalu blur jugak time diorang duk borak-borak,telinga pon macam da ala-ala kejung sebab da lama sangat tak dengar istilah kimia..hehe Insyaallah,aku akan usaha jugak untuk nak sambung satu hari nanti..

IMG-20111030-00618
Kitorang lepak dekat Jusco Balakong..perghh,memang riuhla..eh bukan aku ngan Yus yang riuh bergosip..En Zul ‘tersayang’ ni haa yang sungguh meriah..hehe,tak berubah-rubah dari dulu meriahnya sampaila sekarang..eh,tang berat badan pon dia maintain jugak kot..dahsyat tol,oh ye..En Zul ialah yang baju belang-belang tu..and turns out time jumpa ni la baru aku tahu kenapa Zul beria ajak aku jumpa..time kitorang borak-borak..
Zul: Nona,cepatla..ko tak nak amik gambar ke..aku nak masuk blog ko..
Nona..(eh akula tu):alaa Zul,aku tak bawak weh kamera..
Zul: Alaaaa…aku nak masuk cerita dalam blog ko..

hahaha~Zul Zul..apa-apa pun aku nak ucapkan terima kasih kat ko sebab tanya pasal blog..terus berkobar-kobar aku nak update blog..hehehehe

IMG-20111030-00619
Bila dorang ni bermanje aku plak yang jadik malu tiba-tiba..hehe,aku suka la tengok trio bertiga ni..kagum diorang still maintain dari dulu sampaila sekarang..aku memang jarang nak ada kawan lelaki yang berpanjangan..biasa aku kawan kejap-kejap pastu lost contact..dengan diorang ni kiranye yang bertahan paling lama la..Zul balik bercuti dalam 2 minggu macam tu..Asoi (baju merah) kata dia balik nak celebrate Deepavali sebab dia tak tunggu Raya Haji pon..hehe

IMG-20111030-00621
I had a lot of fun hang out dengan depa ni..Insyaallah lain kali boeh hang out lagi..thanks 3 jejaka hot sebab ajak kami keluar..hehehe

Yana Sayang Kamu!

No comments: