Nov 2, 2011

Lagu Pertama untuk Tema Putus Cinta Aku

Assalamualaikum..

 

Aku pon tak tahu apesal tah 2 3 hari ni lagu ni asik terngiang-ngiang je lagu ni..dok la aku memekak kat rumah nyanyi lagu ni..

Bila Cinta Di Dusta


Bila cinta didusta
Hati mula gelisah
Hilang kekasih hati
Hidup jadi merana
Insan jadi idaman
Kini dimilik orang
Cinta yang diimpikan
Putus di tengah jalan
Terpaksa mengalah

Mengapa menyinta
Andainya tak setia
Tak usahlah bercinta
Jika hanya berpura
Bila hati dah jemu
Mula berpaling tadah
Tak pernah difikirkan
Orang yang ditinggalkan
Tersiksa sayu pilu


Ooo...oo merayu-rayu
Ooo...oo ingin kembali
Ooo...oo meratap sayu
Tidak mungkin orang simpati
Menoleh pun tak sudi
Andainya ditakdirkan
Cintamu didustai
Pastinya kau mengerti
Siksanya perpisahan
Hanyalah ditemani sesalan

 

Ini ialah lagu putus cinta untuk cinta pertama aku..time aku tengah basuh pinggan semalam tiba-tiba duk humming lagu ni,ila ada sekali time tu..aku pon bagitau ila ni ialah lagu putus cinta aku..ila kata macam budak-budaknya lagu tema kakak dia sorang ni hahaha~kelakar kot bila ingat balik..aku ingat lagi cane lagu ni boleh jadik lagu putus cinta 1st love aku..Ni zaman aku dekat UTM dulu..time tu aku tengah lepak dekat lab kawan aku, Cikro..duk belek-belek laptop dia dan terjumpa lagu ni..terus rasa eh lagu ni macam diciptakan untuk aku la..haha~memang habis lentokla la duk layan lagu ni dulu..sanggup hari-hari dengar sebab nak hafal ekekeke..

 

Bila da bertambah umur ni,perkara pra-matang yang kita buat dulu mampu buat kita tersenyum sendiri..dulu-dulu kalau frust kan,mesti berdendam nak orang yang buat kita frust tu merasai kekecewaan macam yang kita rasa jugak..haha~sekarang punya frust ialah terus nak pegang konsep, ‘Aku nak move on..enough is enough..full stop’..dulu dan kini..Open-mouthed smile Korang pon mesti pernah ada lagu tema frust bercinta dulu-dulu jugak kan..hehehe,kenagan terindah..

 

Yana Sayang Kamu!

3 comments:

Unknown said...

hihihi..
samalah liyana..akk dlu asal putus cinta je nyanyi lagu ni..trus rsa mcm lagu ni mmg kena ngn nasib..giler betul layan perasaan..hahaha

hyazz said...

hahaha...jiwang karat jugak budak nih

echa takashimaya said...

haha.bila time sedih dengar plak lagu sadis sadis makin meruntun runtun la jiwa ni kan kan kan?hehe :)