Saturday, November 12, 2011

Kalau hari-hari..

Assalamualaikum..

 

Selamat pagi..2 malam yang lepas umi aku cakap dia ada beli petai..pastu dia duk berkira-kira nak masak apa..aku cakap masak sambal petai pon sodappp..ekekekeke,aku kan setiap malam selalu dilema..dilema antara takmo makan malam dan masakan umi yang melelehkan nafsu makan aku..hehehe,mulala kan bila umi da siap masak termenung dulu depan lauk..nak ke tak,nak ke tak..tapi secara hakikatnya 95% memang aku tewasla weh..masuk jugak nasik dalam perut ni walaupon kul 10 malam..hehehehe,memang tak kuat iman kalau digoda dengan nafsu makan..lagi-lagi kalau yang menggoda itu muka dia macam ni..meleleh beb:

 

P1070500

Sambal udang petai yang penuh semangkuk..kalau aku tak makan kang membazir plak sebab tak habis nanti..eceh

 

P1070503

Tempe yang kalau aku takde orang makan nanti hilang plak kerangupan dia..

 

P1070505

Sup tulang,kalau tak makan kang bila lagi la nak merasa tulang qurban ni kan..setahun sekali je pon

 

Ko ingat orang perempuan ni bab-bab nak shopping je ke pandai cipta alasan..bab-bab makan pon sama jugak..ada aje justifikasi dia untuk membolehkan aku makan sepanjang masa..hehehe,pastu mulala nak rungsing kenapa aku nak overweight da..hehehe,kesimpulannya..agak-agak aku tewas tak?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P1070507

Ye aku TEWAS! takepal tewas,demi untukmu perut….ekekekeke

 

S.A.H.A.B.A.T,andai aku khifaf di dalam penulisan,tegurla aku!

Yana

No comments: