Aug 12, 2018

Rindu

Assalamualaikum

Rindu gile nak menulis tapi masa masih tak mengizinkan.. bila masa bagi kebenaran, mood pula berdolak dalih.. banyak cerita aku tak share lagi.. share tu tujuan dia bukan apa.. untuk memori aku sendiri.. bila aku baca cerita lama-lama, sengih sorang-sorang kot.. sape lagi yang boleh buat kita senyum melainkan diri kita sendiri kan.. hehe

sedikit update untuk kenangan.. minggu depan group aku ada presentation KIK.. cuak juga tapi perasaan aku sekarang ialah tak sabar gile nak present, which is this is bukan character aku.. haha, over confident kah.. tak, tapi mungkin sebab kita enjoy buat kan.. penat lelah pun tetap happy.. nampak tak ayat skema.. time aku present tu nanti ayat kitorang memang seni habis.. ketua kitorang power.. aku dah hafal kot ayat aku.. ibarat tanjak, baharu tinjau.. haa, faham? tak faham google.. hahaha

semoga lepas next week aku berjaya sambung balik update on cerita jalan.. All the best team!

No comments: